Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

ταραΝΑΚΟΥνήματα για τον παπουτσωμένο ΓΑΠο

  Περπατάμε στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτέμβρη.Χθες του Τιμίου Σταυρού.Να ευχηθώ χρόνια πολλά στον εκδότη και διευθυντή μου.
Υγεία και χρήμα…για να έχουμε και εμείς δουλειά…
Κατά τα άλλα εύχομαι σε όλους μας όποιον Σταυρό μας δώσει ο Κύριος να είναι ελαφρύς.
Αν και όπως υποστηρίζουν οι Κρητικοί: «Θεέ μου μη μου δίνεις όσα μπορώ να αντέξω».
Να δοξάζουμε το Θεό για όσα μας δίνει και για όσα δεν μας δίνει.
Για το δεύτερο πάντως φροντίζει η κυβέρνηση.
Δεν δίνει τίποτα. Και για την ακρίβεια θέλει μόνο να παίρνει.
Για το παπούτσι του ακτινολόγου δεν σχολίασα.
Είδα πως συνάδελφοι μου σε αθηναϊκά ΜΜΕ του επιτέθηκαν.
Ενώ το BBC του είχε κάνει εκτενές ρεπορτάζ.
Ο Βρετανός δημοσιογράφος είπαν πως είχε επιτεθεί στην Ελλάδα για τα μέτρα ασφαλείας όταν είχαμε Ολυμπιακούς Αγώνες.
Στην εκπομπή του Ιορδάνη Χασαπόπουλου και του Μανώλη Αναγνωστάκη στο Mega το Σαββατοκύριακο ένας τηλεθεατής έστειλε το εξής μήνυμα: «Να ξέρετε εμείς πόσα παπούτσια ρίχνουμε στην τηλεόραση»…
Πάγωσε το χαμόγελο του συμπατριώτη Ιορδάνη.
«Αυτό είναι καλό» σχολίασε…
Ένας φίλος σχολίασε στο FB: «Χρειάζονται παπούτσια χωρίς το πα μπροστά».
Γνώμη μου είναι ότι το παπούτσι πρέπει να το δώσει ο ελληνικός λαός αλλά όχι πετώντας το.
Δύσκολοι καιροί για να πετάμε πράγματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου