Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα για το τι πρέπει να σκεφτόμαστε στα δύσκολα

Τέτοιες μέρες δύσκολες που ζει η χώρα μας, η πίστη μας δίνει δύναμη.
Γιατί να το βάζουμε κάτω, όταν ξέρουμε ότι υπάρχει Ανάσταση;
Άραγε πόσοι πιστεύουμε ότι όντως θα αναστηθούμε με τα σώματα μας;
Λέμε ότι είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι αλλά φοβόμαστε το θάνατο, φοβόμαστε την κρίση, φοβόμαστε το συνάνθρωπο, φοβόμαστε τη σκιά μας.
Δεν βλέπουμε την Αλήθεια και τη Ζωή στο πρόσωπο του Χριστού.
Δεν χρειάζεται να ζήσουμε τα δύσκολα για να Τον Αναζητήσουμε.
Κάποτε ένας που βρέθηκε στο Θεό, ρώτησε βλέποντας το βιβλίο της ζωής του:
«Τι είναι όλα αυτά τα βήματα δίπλα σε εμένα;»
«Αυτά είναι τα βήματά μου, ήμουν δίπλα σου σε κάθε σου βήμα».
Προς μεγάλη του έκπληξη στις πιο μεγάλες δυσκολίες του, τα βήματα απεικόνιζαν μόνο ένα ζευγάρι.
«Στα πιο δύσκολα σημεία της ζωής μου, εκεί που σε είχα πραγματικά ανάγκη, με εγκατέλειψες», αναρωτήθηκε ο άνθρωπος.
Τότε του έδειξε το βάθος των βημάτων.
«Τότε, στις πιο δύσκολες στιγμές σου, σε είχα στην αγκαλιά μου».
Μας αφήνει ο Θεός;
Είναι Μεγάλος και έχει για όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου