Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα για τις χαρές μας


Χριστός Ανέστη.
Πολύ χαίρομαι όταν ακούω ευχάριστες ειδήσεις.
Και ναι πιστεύω ότι οι καλές ειδήσεις αποτελούν θέμα.
Εγώ δεν θα αναφερθώ στον πριγκηπικό γάμο.
Αλλά σε δικό μας καλύτερο γάμο.
Να ευχηθώ στην πρώτη ξαδέλφη μου Ρούλα Μπαλεστράβου οι ώρες οι καλές.
Παντρεύεται τον εκλεκτό της καρδιάς της Θοδωρή Γαρούφα την 1 η Μαΐου.
Η Ρούλα είναι η νονά της στήλης μου.
Πριν 2 χρόνια στις 19 Μαΐου μου είχε δώσει την ιδέα του ονόματος: «ταραΝΑΚΟΥνήματα».
Εκτός από τον βαθμό συγγένειας μας δένει και μια φιλία.
Με τη Ρούλα περάσαμε πολλές όμορφες στιγμές από μικρές και τώρα είμαι ιδιαίτερα συγκινημένη που γίνεται νυφούλα.
Εύχομαι και στους δύο να είναι πάντα ευτυχισμένοι και να έχουν μια όμορφη οικογένεια.
Με την ευκαιρία να ευχαριστήσω πολύ όσους φίλους μου ευχήθηκαν για τον αρραβώνα μου.
Σας εύχομαι ο Θεός να σας ευλογεί πάντα!
Και επειδή γράφτηκε στην Αδέσμευτη η σχετική είδηση θα ήθελα να τους ευχαριστήσω τους συναδέλφους και ιδιαίτερα τη Ρένα Καραγιάννη.
Επειδή όμως έγραψαν λάθος όνομα θα ήθελα να διορθώσω ότι τον αρραβωνιαστικό μου τον λένε Ευθύμιο Βασιλειάδη.
Ο αρραβώνας μας έγινε στην πατρίδα του στη Λευκόβρυση Κοζάνης και όλα ήταν πανέμορφα όπως τα θέλαμε.
Δόξα τω Θεώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου