Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα για τον πόνο της μάνας


Καλή σας εβδομάδα!!!
Διάβασα αυτό και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας:
«Στην Λεμεσό υπήρχε συλλαλητήριο και ήταν επίσης και η μάνα των διδύμων ηρώων μας. Μέσα στον πόνο της κατάφερε και μίλησε. Μερικά από όσα είπε τα παραθέτω παρακάτω:
«Όταν έμαθα πως πεθάνανε τα μωρά μου, είδα την Παναγία μπροστά από τον Σταυρό να κλαίει».
«Τα παιδιά μου με ρώτησαν γιατί πρέπει να πάνε στρατό αφού όλοι οι φίλοι τους πήρανε αναστολή. Η απάντηση μου εμένα και του πατέρα τους ήταν: μέσα από τόσους μόχθους και τόσους πόνους καταφέραμε να σας μεγαλώσουμε. Τώρα εγώ δεν υπογράφω να σας δηλώσω τρελούς!
Θα υπηρετήσετε την πατρίδα».
«Τι θα μας δώσουνε οι πολιτικοί τώρα για παρηγοριά; Μια σημαία; Ε τότε εγώ νιώθω περήφανη που θα πάρω 2»…
Επίσης μέσα από όλα αυτά κατάφερε και έκανε την μισή πορεία μαζί με τους 2000 ανθρώπους λέγοντας τον επιτάφιο ύμνο των μυροφόρων πριν καταρρεύσει.
Μετά από αυτήν την συγκλονιστική ομολογία της μάνας που έχασε τα δύο παιδιά της τι λόγια να βρω να πω;
«Μια άξια μάνα για δύο άξια παλικάρια» ήταν ο τίτλος του κειμένου.
Η Παναγία να την σκεπάζει και να της δίνει θάρρος και δύναμη.
Και τα παλικάρια που χάθηκαν να έχουν καλό Παράδεισο.
Όπως και τα 85 παιδιά που σκότωσε ο 32χρονος στη Νορβηγία.
Δεν υπάρχουν λόγια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου