Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα για τις Γιορτές Παλιάς Ξάνθης (τα ωραία και τα άσχημα τους)


Έως και τις 11 Σεπτεμβρίου η Παλιά μας Πόλη βάζει τα γιορτινά της.
Προσωπικά πάντα μου άρεσαν οι Γιορτές.
Αλλά από τότε που έγιναν τα καταστήματα καφέ μπαρ στον παραδοσιακό μας οικισμό μου δίνεται η εντύπωση ότι κάθε βράδυ γιορτάζουμε.
Αλλά σκέφτομαι και τους κατοίκους που δεινοπαθούν από τον θόρυβο.
Ξέρω ανθρώπους που δεν αντέχουν την ηχορύπανση και περιμένουν πότε θα φύγουν για να πάνε να μείνουν αλλού.
Είναι δίκοπο μαχαίρι αυτή η ανάπτυξη που έγινε στην αρχόντισσα μας.
Πάντως το φετινό πρόγραμμα των εκδηλώσεων μου άρεσε.
Και περισσότερο το χοροστάσι που θα διοργανώσει το Λύκειο Ελληνίδων στην αυλή της εκκλησίας του Αγίου Βλασίου.
Κάτω από το πλατάνι να στήσουμε χορό!

Τι καλύτερο από αυτό το σκηνικό;
Κατά τα άλλα πέρα από τα σουβλάκια καλό είναι να παρακολουθήσουμε και κάποια πολιτιστική εκδήλωση.
Επίσης να ευχηθώ καλή επιτυχία και στο Χορευτικό Όμιλο Ξάνθης και στη Μαρία Κακίση που είναι από τα ιδρυτικά μέλη.
Με τη Μαρία ήμασταν μαζί στο Δημοτικό Ραδιόφωνο και έχω πολύ ευχάριστες αναμνήσεις μαζί της.
Για τα των πολιτικών εξελίξεων και την εμπλοκή της τρόϊκας φοβάμαι ότι πρόκειται για τρικ και μου θυμίζει μια ιστορία:
Ένας βασιλιάς έβαζε συνέχεια φόρους και δεν αντιδρούσε ο κόσμος. Όταν κάποια στιγμή ο κόσμος έφτασε στο αμήν και αντέδρασε, ο βασιλιάς μείωσε τους φόρους και όλοι είπαν: «Ζήτω ο βασιλιάς».
Ο νοών νοείτω.
Μακάρι να διαψευστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου