Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα μετά την απόλυση


Καλή εβδομάδα!
Από σήμερα η στήλη μου θα είναι μόνο στην ιστοσελίδα μου.
Έληξε η συνεργασία μου με την εφημερίδα XanthiNews καθώς η οικονομική κρίση χτύπησε την πόρτα του εργοδότη μου και με απέλυσε.
Λίγο πριν εφαρμοστεί το Μνημόνιο άρχισα μερική απασχόληση.
Τώρα στην ανεργία.
Όταν κλείνει όμως ένα παράθυρο, ανοίγει μια πόρτα.
Είμαι αισιόδοξη.
Να ευχαριστήσω τον Σταύρο Καρυπίδη για τη συνεργασία μας που ξεκίνησε τον Δεκέμβρη του 2007.
Τώρα για μένα αρχίζουν τα δύσκολα.
Όμως πιστεύω ότι ο Θεός ποτέ δεν με άφησε.
Και αυτό θα πράξει και τώρα.
Άλλωστε τώρα που ετοιμαζόμαστε και για γάμο πιστεύω ότι θα έχω τρεχάματα για την προετοιμασία.
Υγεία να έχουμε.
Όλα τα άλλα διορθώνονται!
Από εσάς θέλω να είστε στο πλευρό μου.
Άλλωστε από το ίντερνετ καταφέραμε να απλώσουμε γέφυρες φιλίας.
Ανέλπιστα δυνατές.
Κάθε μέρα έχω πολλά μηνύματα και ευχές.
Το Facebook μας έφερε πιο κοντά.
Και μέσω αυτού του εργαλείου κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουμε να έχουμε επαφή.
Ήδη μου στείλατε μια πρώτη ενδυνάμωση.
Ο πνευματικός μου π. Σωφρόνιος, μου έγραψε:
«Και ξανά προς τη δόξα τραβά. Είμαι σίγουρος και για τη χώρα και για σένα»!
Μετά από αυτήν την ένεση πώς είναι δυνατόν να μην έχω περισσότερη δύναμη;
Εύχομαι να τα καταφέρουμε.

Ψωροκώσταινα η μία, κυρά Κωνστάντω η γράφουσα.
Έτσι με έλεγε ο πατέρας μου…
Την αγάπη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου