Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα σε ρυθμούς προετοιμασίας γάμου


Σας χαιρετώ!
Σήμερα άργησα να γράψω τη στήλη μου γιατί έχω τις υποχρεώσεις του γάμου.
Μοίρασμα προσκλητηρίων.
Αν σας πω ότι δεν δίνω μία για όσα συμβαίνουν στη χώρα, θα με πιστέψετε;
Κουράστηκα να είμαι σε ένα κλίμα απέραντης μούχλας.
Αυτό το μήνα θέλω να ασχοληθώ με τη χαρά μας.
Να ζήσω πάνω σε ένα σύννεφο.
Το δικαιούμαστε.
Γιατί είναι ένα μέγα μυστήριο σε ουρανό και γη.
Ασχέτως αν τώρα το επικεντρώσαμε στη φιέστα.
Εμείς πάντως ήδη αγοράσαμε το εγκόλπιο του ορθόδοξου μελλόνυμφου.

Ανάμεσα στα λόγια που ξεχώρισα είναι:
«Αξίωσε τους να δουν παιδιά από τα παιδιά τους, διατήρησε το συζυγικό τους κρεβάτι δίχως επιβουλή και δος τους από τη δροσιά του ουρανού και από τα πλούτη της γης. Γέμισε τα σπίτια τους με σιτάρι, κρασί και λάδι και κάθε καλοσύνη, για να τα μοιράζουν και σ αυτούς που έχουν ανάγκη, συνάμα χάρισε και στους παρευρισκόμενους όλα όσα σωτήρια ζητούν».
«Οι άνδρες ν αγαπάτε τις γυναίκες σας καθώς και ο Χριστός αγάπησε την Εκκλησία και θυσίασε τον εαυτό Του για χάρη Της, για να Την αγιάσει αφού Την καθάρισε με το νερό του Βαπτίσματος (και με το λόγο της Ευχής του Βαπτίσματος) και για να Τη στήσει ένδοξη πλάι Του, δίχως ψεγάδι και ζαρωματιά ή κάτι παρόμοιο, αλλά για να είναι άγια και άμεμπτη.
Έτσι οφείλουν οι άνδρες ν’ αγαπούν τις γυναίκες τους, όπως τα δικά τους σώματα, ο άνδρας που αγαπάει τη γυναίκα του αγαπάει τον εαυτό του, γιατί ποτέ κανένας δεν μίσησε τη σάρκα του, αλλά την τρέφει καλά και την περιθάλπει όπως και ο Κύριος την Εκκλησία, διότι είμαστε μέλη του σώματος Του, από τη σάρκα Του και από τα οστά Του, εξαιτίας αυτού θα εγκαταλείψει ο άνδρας τον πατέρα του και την μητέρα του και θα προσκολληθεί στη γυναίκα του και θα είναι οι δυο τους ένα σώμα (και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν).
Το μυστήριο αυτό είναι μεγάλο και εγώ σας λέω πως αναφέρεται στο Χριστό και στην Εκκλησία. Αλλά και ο καθένας από σας έτσι να αγαπάει τη γυναίκα του, σαν τον εαυτό του, και η γυναίκα να σέβεται τον άνδρα (η δε γυνή ίνα φοβείται τον άνδρα)».
Σε αυτό το σημείο μου τη δίνει που γίνεται σούσουρο γιατί μπορεί κάποιος από τους δύο (ή και οι δύο) να πατήσει το πόδι του/της συντρόφου.
Το πρώτο θαύμα του Χριστού μας ήταν στο γάμο της Κανά.
Και το νερό έγινε κρασί…
Όλα βρίσκονται στο Μυστήριο.
Τα υπόλοιπα ανήκουν στη φάση της επίδειξης.
Εγώ όπως και να είμαι εξωτερικά (αρέσω ή δεν αρέσω στους άλλους) με ενδιαφέρει να με βρίσκει όμορφη ο άντρας μου.
Και θα είμαι γιατί είμαι ήδη ευτυχισμένη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου