Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα της Μαίρης Παναγιωταρά


Συγγνώμη για όσες και όσους με διαβάζουν που χθες δεν έγραψα.
Τώρα που δεν εργάζομαι αφοσιώθηκα πλήρως στο νοικοκυριό και βλέπω πως είναι δύσκολη δουλειά.
Αφήστε που έχω βάλει και κάποια κιλά.
Να σας πω την αλήθεια, δεν έχω πρόβλημα.
Μου αρέσει που είμαι αφρατούλα.
Γιατί τόσα χρόνια που ήμουν με λιγότερα κιλά, τι κατάλαβα;
Τώρα άρχισα να πειραματίζομαι και με τη μαγειρική.
Χθες έκανα μια ψαρόσουπα μούρλια!
Συμβουλεύτηκα την ιχθυοπώλη, την φίλη μου την Ευγενία και αγιορείτικη συνταγή.


«Μμμμμμμ Νάντια την έκανες πολύ ωραία!»
Το σχόλιο του άντρα μου.
Άξιζε η προσπάθεια και ας ήταν μπελαλίδικη, σκέφτηκα.
Σήμερα πάλι έκανα ρεβιθόσουπα.
Κάνω εύκολες συνταγές και λιτότητας.
Αν και το ψάρι είναι ακριβούτσικο.
Δεν θα μπορούσαμε δηλαδή να το τρώμε δύο φορές την εβδομάδα, όπως προστάζει η μεσογειακή κουζίνα.
Καλέ το ΠΑΣΟΚ νοιάζεται για την υγεία μας.
Γι αυτό τόσα μνημόνια…
Βέβαια μαζί με αυτά έρχονται και τα μνημόσυνα.
Γιατί ο κόσμος πεθαίνει και δεν μπορεί να γίνει διάγνωση του στυλ:
«Χρωστούσε και είχε υπερβολικό άγχος και έπαθε έμφραγμα»
«Τον απέλυσαν και έπεσε σε κατάθλιψη και έβγαλε καρκίνο»
«Δεν είχε χρήματα να μεγαλώσει τα παιδιά του και έπαθε εγκεφαλικό».
Τις ξέρει όμως ο Θεός όλες αυτές και εύχομαι επιτέλους να μας απαλλάξει από αυτούς.
Την Κυριακή θα πάει στο Άγιο Όρος.
Επιτέλους ας του έρθει κάτι σαν επίγεια φλασιά και να μας αδειάζει τη γωνιά.
Αρκετό κακό έκανε πια.
(Πα)τέρα ή (Πα)ππού (Σ)υνεχίζω την (Ο)λοκληρωτική (Κ)αταστροφή.
Δεν έχει τελειωμό πια…
Καλό φθινόπωρο να έχουμε, γιατί μέσα στο Σαββατοκύριακο μούσκεμα προβλέπεται να μας τα κάνει ο καιρός.
Ευτυχώς έπλυνα τις κουρτίνες μου!
Πω, πω Μαίρη Παναγιωταρά έγινα.
Με ενδιαφέρουν μόνο οι δουλειές του σπιτιού που παρεπιπτόντως είναι ατελείωτες.
Βρίσκω όμως χρόνο για κοινωνική δικτύωση.
Τώρα άρχισα να γράφω και tweets.
Βλέπω ότι οι διάσημοι με το twitter έχουν τρέλα!
Μου είπε ο φίλος Δημήτρης ότι είναι μορφή ψυχοθεραπείας, αλλά εγώ ακόμη δεν την είδα!
23 μέρες έμειναν…
Λέτε να με πιάσει άγχος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου