Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα γαμήλια!!!


Μετά από αρκετές μέρες επέστρεψαν τα ταραΝΑΚΟΥνήματα.
Τώρα θα έχουν και την δική τους σελίδα στο Facebook.
Πλέον είμαι διπλή.
Και αναφέρομαι στο γάμο μου με τον Μάκη Βασιλειάδη.

Το όνειρο μας έγινε πραγματικότητα την Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011.
Δόξα τω Θεώ… ήταν πραγματικό Μυστήριο ο γάμος μας.
Για πρώτη φορά είχε απόλυτη ησυχία σε γάμο, μας είπαν οι ιερείς.
Τα πολλά συγχαρητήρια ανήκουν σε συγγενείς και φίλους.
Η αλήθεια είναι ότι όταν γυρίσαμε τον χορό του Ησαΐα ήθελα να δω πόσους καλεσμένους είχε, γιατί δεν ακουγόταν τίποτα…
Ήταν μια μυσταγωγία…
Τους ευχαριστούμε που ήρθαν στη χαρά μας και τη μοιραστήκαμε και έγινε διπλή.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τις οικογένειες μας που μας πρόσφεραν τα χρήματα για να γίνει ο γάμος μας και που βρίσκονται διαρκώς δίπλα μας.
Τα αδέλφια μας και τις οικογένειες τους.
Τα πανέμορφα παρανυφάκια μας Ιωάννα, Κωνσταντίνα, Βιβή, Μαρία και Μαρίνα και τον ανιψιό μου Αντώνη που με συνόδευσε στην εκκλησία με την μητέρα μου.
Τις φίλες μου Έλενα Ταχτσίδου που ήταν παρούσα σε όλες τις πρόβες που έκανα και την Ειρήνη Φελεκίδου που μου έμαθε ποντιακούς χορούς και ιδιαίτερα την κολλητή μου Ευγενία.
Θα θυμάμαι την στιγμή που αγκαλιαστήκαμε λίγο πριν μου βάλει το νυφικό.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στο Μητροπολίτη Ξάνθης κ.κ. Παντελεήμων για τα συγκινητικά του λόγια, τους πατέρες Ιωακείμ, Σωφρόνιο και Γεώργιο.
Τον κουμπάρο μας Θοδωρή Πεϊχαμπέρη που έγραψε και την μελωδία του τραγουδιού που έγραψα για τον άντρα μου.
Την Μαρίνα Παύλου και την Ανθή Σφυρή που μου έκαναν μαθήματα φωνητικής.
Τον Άγγελο Μουρβάτη που αφιέρωσε χρόνο για να ηχογραφήσουμε το τραγούδι.
Την ξαδέρφη μου Ρούλα Μπαλέστραβου που αν και είναι έγκυος έκανε το στολισμό του σπιτιού μας και της εύχομαι να έχει ένα υγιές μωράκι!
Ευχαριστίες θέλουμε να απευθύνουμε στον Γιώργο Κανταϊδη και το συνεργείο του τον Βαλάντη και τον Χριστοφόρο για τις φωτογραφίες και το βίντεο.
Το Ανθοπωλείο Ροδή στην Κοζάνη για τον στολισμό.
Την Μάρθα Παπαζαχαρία για το μακιγιάζ μου.
Την Τούλα Χατζηαντωνίου για την κόμμωση μου.
Την Βίκυ Ζυγρίδου για το μανικιούρ και πεντικιούρ.
Το κατάστημα Marriage για το νυφικό μου.
Το κέντρο Απόλλων και τον Στράτο Βαλσάμη.
Το κατάστημα Δημιουργίες στην Παλιά Πόλη για τις μπομπονιέρες, τα προσκλητήρια μας και τον στολισμό του δίσκου μας.
Το ζαχαροπλαστείο Antony για την νόστιμη τούρτα.
Αν ξέχασα κάποιους ζητώ ταπεινά συγγνώμη και θα επανέλθω με ευχαριστίες.
Δυσαρεστήθηκα που δεν ήρθαν οι συνάδελφοι που κάλεσα γιατί είχα τραπέζι μπροστά ακριβώς στην πίστα και όταν το είδα άδειο… στεναχωρήθηκα.
Αλλά πιστεύω είχαν σοβαρούς λόγους.
Άλλωστε είμαι άνεργη πλέον και δεν το είδαν ούτε ως υποχρέωση να έρθουν.
Μετάνιωσα που δεν κάλεσα άλλους συναδέλφους μου που ευθύς αμέσως μου ευχήθηκαν στο Facebook.
Εύχομαι σε όλες και σε όλους να νιώθετε την πλήρη ευτυχία που νιώσαμε!
Ο Θεός να είναι πάντα μαζί μας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου