Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Αύρα δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ!

Πέταξε μακριά για την πατρίδα όλων μας η κα Σταυρούλα από την Αμερική όπως την έλεγα.Είναι η Αύρα Οικονομάκου Χόπκινς που γνωρίσαμε μέσα από το Facebook αλλά ήταν σαν να ακούγαμε τη φωνή της και να την βλέπαμε κάθε μέρα.
Μου έκανε πάντα εντύπωση πως ένας άνθρωπος που δίνει σκληρό αγώνα με τον καρκίνο πώς γίνεται να δοξολογεί συνεχώς το Θεό.Δεν μου αρέσουν οι αποχαιρετισμοί.
Η κα Σταυρούλα σίγουρα είναι στον Παράδεισο.Η ευχή: "Καλή αντάμωση" σημαίνει πως και εγώ θα φτάσω στο τόσο υψηλό επίπεδο της πίστης της.Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω.Χαίρομαι όμως που είναι η ίδια στον Παράδεισο.Εκεί ψηλά που θα είσαι να μεσιτεύεις και για εμάς αγαπημένη μου.
Διάβασα το τελευταίο μήνυμα σου που μου είχες στείλει για τις ευχές σου για το γάμο μου.Σε ευχαριστώ που βρέθηκες στη ζωή μου και είδα πως γίνεται όποιος έχει καρκίνο, να μπορεί να δοξολογεί το Θεό, να Τον ευχαριστεί για όλα και να ζητάει να γίνεται το θέλημα Του.
Πριν δύο μήνες είχες γράψει: "Nα διαβούμε όλοι μας τις απαστράπτουσες Πύλες του Παραδείσου όχι γιατί θα το αξίζουμε, αλλά γιά τα Δάκρυα της Κυρίας Θεοτόκου και για την απέραντη ευσπλαχνία του Χριστού μας....προσεύχομαι να μην σταματήσουμε ποτέ να ακολουθούμε τον Κύριο και κάποια στιγμή Εκείνος θα μας καλέσει λέγοντας "ΕΙΣΕΛΘΕ δούλε αγαθέ εις την Χαρά του Κυρίου σου!!!!! ΑΜΗΝ!!!!"
Κυρία Σταυρούλα σου αφιερώνω ένα τραγούδι που σου είχε αρέσει μια φορά που το είχα αναρτήσει και το ανεβάσατε και εσείς.
Θα σε θυμόμαστε για πάντα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου