Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Θέλετε να χάσετε κιλά;Ελάτε στην παρέα μας να μοιραστούμε σκέψεις

Δεξιά η γράφουσα, λιχούδα όπως πάντα...Με τη φίλη μου Παυλίνα στους Ψαράδες των Πρεσπών


Οι Γιορτές Παλιάς Πόλης έλαβαν τέλος και η ζυγαριά μου δείχνει πως τις ευχαριστήθηκα με το παραπάνω και από άποψη φαγητού. Η αλήθεια είναι ότι κάνω μια διατροφή από το Μάιο με τη βοήθεια μιας φίλης διατροφολόγου και έχω δει αλλαγές ως προς το πώς νιώθω. Αν και δεν ασκούμαι δεν έχω πονάκια που κατά καιρούς είχα από τη στιγμή που έβαλα κιλά λόγω φοβίας που με έπιασε μετά από εξετάσεις που έκανα. Ας πούμε τώρα που έτρωγα κάθε μέρα κρεατικά άρχισα να νιώθω φουσκωμένη και μια αίσθηση ότι έχω φάει κάτι που σίγουρα δεν μπορεί να χωνέψει ούτε το στομάχι, αλλά ούτε και να επεξεργαστεί το εργοστάσιο του οργανισμού μου.
Βέβαια ευχαριστήθηκα γιατί έτρωγα ότι ήθελα αλλά σκεπτόμενη ότι μετά θα βλέπω τα σουβλάκια και πάνω στο σώμα μου. Τώρα ήρθε ο καιρός όμως να κάνουμε το σωστό πρόγραμμα διατροφής. Επειδή έκανα συζήτηση με μια φίλη είπα να μοιραστούμε μαζί εδώ τις απόψεις μας. Γιατί τελικά βλέπουμε το φαγητό ως απόλαυση και όχι μόνο ως μια ανάγκη για να επιβιώσουμε;
Τι μας γεμίζει τρώγοντας ένα λαχταριστό γλυκό ή ένα λιπαρό γεύμα; Αυτά είναι όλα σκέψεις που αν τις μοιραστούμε μήπως τελικά θα μας απελευθερώσουν και δεν θα σκεφτόμαστε τόσο πολύ τη μάσα;
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι από τη μία υπάρχουν οι παχύσαρκοι και οι υπέρβαροι στην Ελλάδα, από την άλλη οι άνθρωποι που πεινάνε λόγω της κρίσης που μας αφανίζει, αλλά υπάρχουν και οι ανορεκτικοί που και αυτό είναι σοβαρή ασθένεια και οδηγεί στο θάνατο. Βλέποντας όμως φωτεινές ασκητικές μορφές μπορείς να καταλάβεις πως ο άνθρωπος ζει με λίγο φαγητό αρκεί να έχει στραμμένο το βλέμμα του στο Θεό. «Τον άρτον ημών τον επιούσιον δώσε ημίν σήμερον» λέμε στην προσευχή που μας έδωσε ο Χριστός. Άρα αυτή η τροφή, υλική και πνευματική, είναι δώρο Του.
Μήπως θέλετε να μοιραστείτε μαζί μου τις απόψεις σας περί του ζητήματος; Γράψτε μου στο nadianakou@yahoo.gr έστω και ανώνυμα να δημοσιεύω τα κείμενα σας. Πιστεύω θα βοηθήσουμε ανθρώπους που θέλουν να χάσουν κιλά για την υγεία και όχι για την ομορφιά, ανάμεσα σε αυτούς και εμείς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου