Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Για να σας δω τώρα μάγκες Έλληνες


Γράφει ο Τάσος Μποζίδης
Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω κάτι σημαντικό τους ''μορφωμένους'' της παρέας μου, και ειδικά τους έχοντες γνώση μαθηματικών...κι αν τύχει και βρεθεί λύση στο πρόβλημα, υπόσχομαι να το προωθήσω μέχρι τον αρμόδιο για να την εφαρμόσει στην πράξη.
Αν προσπαθήσω λοιπόν λιγάκι φιλαράκια μου, θα μπορέσω εύκολα να εντοπίσω τριγύρω συνανθρώπους μου που κάνουν δύο και τρεις δουλειές, και επαγγελματίες η οτιδήποτε άλλο παρεμφερές, που αποφεύγουν να κόψουν αποδείξεις ή τιμολόγια σύμφωνα με το νόμο, όπως και άλλες τέτοιες φορολογικές ατασθαλίες κάθε τύπου.
Σ' αυτήν λοιπόν την περίπτωση έχω δύο επιλογές ή ίσως και περισσότερες, αλλά θα αναφερθώ σε δύο:

1) Σωπαίνω και σκέφτομαι ανθρώπινα ότι αυτός που το κάνει έχει ανάγκη να καλύψει τα αυξημένα του έξοδα, άρα δεν γίνεται να μην το κάνει για να δουλέψει στην θέση του κάποιος άνεργος, την στιγμή που δεν είναι σίγουρο ότι αν το κάνει δεν θα επωφεληθεί κάποιος άλλος εξυπνάκιας, αφού δεν υπάρχουν σοβαροί ελεγκτικοί μηχανισμοί, αλλά ούτε και ανάλογη παιδεία, αλλά ούτε και κάποιος από τους κρατικούς που να νοιάζεται γι αυτόν που δεν τα βγάζει πέρα με τίποτε, ή
2) Καταγγέλλω αρμοδίως ότι τύχει να υποπέσει στην αντίληψη μου, με αποτέλεσμα να δεχτώ συνέπειες από αυτό, πρώτον οικονομικές, δεύτερον σωματικής ακεραιότητας, τρίτον σιωπηρού αποκλεισμού από την κοινωνία, και φυσικά το χειρότερο, το κέρδος αυτών των τυχών ενεργειών μου, να καταλήξει σε άσκοπες λαμογιοσπατάλες, παρά να κατανεμηθεί και να αξιοποιηθεί δίκαια, και να μην είμαι και σίγουρος και πάλι ότι θα δουλέψουν μετά από αυτό άνθρωποι που πραγματικά το έχουν ανάγκη...
Άντε να δούμε ποιός η ποιά θα καταφέρει να δώσει αξιοπρεπή, καθαρή, και εφικτή λύση σ' αυτόν τον προβληματισμό, που δεν είναι μόνο δικός μου, και μετά να σταματήσουμε όλοι μας να ψευτοαναρωτιόμαστε γιατί δεν αντιδρούμε δυναμικά στα νέα μέτρα, η γιατί σπάνε πάγκους ξενόφερτων παράνομων μικροπωλητών χωρίς άδεια, μέλη της Χρυσής Αυγής, και γιατί κατεβαίνουν σε ένστολη διαμαρτυρία αξιωματικοί των σωμάτων ασφαλείας.
Όλα αυτά για να ξηγιόμαστε είναι προσωπικοί μου προβληματισμοί, εντελώς ακομμάτιστοι, και πέρα από συμφέροντα τόσο δικά μου, όσο και κανενός άλλου, αλλά στο πλαίσιο της αναζήτησης λύσης σε ένα πολύ καυτό ζήτημα των ημερών μας...

1 σχόλιο:

  1. Κάνεις το πρώτο γιατί δεν υπάρχει αντισταθμηστικό όφελος από το κράτος απλά.Όταν το κράτος συμπεριφερθεί σαν κράτος τότε και εγώ θα συμπεριφερθώ ως πολίτης του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή