Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Μικροί αρχαιολόγοι της Θράκης


Για δεύτερη σχολική χρονιά παρουσιάζεται στο Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τίτλο «Οι μικροί Αρχαιολόγοι της Θράκης».
Οι μαθητές μέσα από βιωματικές και συνεργατικές δραστηριότητες προβληματίζονται για το τι είναι η αρχαιολογία και τι μας προσφέρει, ποιοι είναι και τι μυστικά μας μεταφέρουν οι αρχαιολογικοί χώροι και τα πολιτιστικά μνημεία στη Θράκη. Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού, ενώ ακολουθείται διαφορετική προσέγγιση στους μαθητές Νηπιαγωγείου.
Οι στόχοι του προγράμματος είναι:
  1. να γνωρίσουν τα παιδιά βιωματικά τα εργαλεία, θεωρητικά και πρακτικά, της αρχαιολογικής επιστήμης και να μεταμορφωθούν για λίγο σε μικρούς αρχαιολόγους,
  2. να ανακαλύψουν και να προσπαθήσουν να ερμηνεύσουν μέσα από ποικίλα παιχνίδια και δραστηριότητες χώρους, μνημεία και αντικείμενα της περιοχής από το παρελθόν και, τέλος,
  3. να καλλιεργηθεί μια θετική αντιμετώπιση προς την τοπική ιστορία και τα μνημεία της Ξάνθης και της Θράκης γενικότερα.
Η διάρκεια του προγράμματος είναι 1,5 ώρα και υλοποιείται, 09:30-11:00 και 11:30-13:00. Ο μέγιστος αριθμός μαθητών περιλαμβάνει 1 τμήμα κάθε φορά (25-30 άτομα). Μπορείτε να συνδυάσετε την επίσκεψή σας με ελεύθερη περιήγηση στις περιοδικές εκθέσεις του Ιδρύματος. Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα υλοποιείται στο παιδικό εργαστήρι του Ιδρύματος, στο ισόγειο της Καπναποθήκης «Π», στην οδό Καπνεργατών 9.
Για την καλύτερη συμμετοχή των τάξεων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα έχει ετοιμαστεί σχετικός Φάκελος για τον Εκπαιδευτικό (διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος) με υλικό για χρήση τόσο πριν όσο και μετά από την επίσκεψη. Τέλος, έχει ετοιμαστεί και ένα βοηθητικό Παράρτημα.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: Για να παρακολουθήσετε το Πρόγραμμα επικοινωνήστε με την υπεύθυνη του προγράμματος, Νατάσα Μιχαηλίδου, Αρχαιολόγο-Μουσειολόγο, στα τηλέφωνα 2541091973 και 6976478073.
Ας ανακαλύψουμε τη Θράκη μαζί!!!
                                                                             
                                                                                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου