Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Χιλιάρισαν οι αναρτήσεις μας στα ταραΝΑΚΟΥνήματα

1000 αναρτήσεις συμπληρώθηκαν στα ταραΝΑΚΟΥνήματα και οφείλω να σας ευχαριστήσω πολύ που με διαβάζετε και συνεχίζει να υπάρχει αυτό το μπλογκ. Ξεκίνησε για να δημοσιεύεται η στήλη που είχα στην εφημερίδα XanthiNews και 20 μήνες μετά την απόλυση μου παραμένει ανοιχτό το μπλογκ με ειδήσεις που με ενδιαφέρουν και πιστεύω ότι τις διαβάζετε και εσείς.
Δεν έχω την καθημερινή ειδησεογραφική ροή, αλλά έχω ειδήσεις και κείμενα που προτιμώ. Το ότι χιλιαρίσαμε τις αναρτήσεις και βαδίζουμε σημαίνει πως τα ταραΝΑΚΟΥνήματα έχουν αναγνωσιμότητα και σας ευχαριστώ βαθύτατα γι' αυτό.
Ευχαριστώ πολύ τους φανατικούς αναγνώστες μου την Ελένη και την Άννα από Θεσσαλονίκη, το Χάρη που είναι ανάμεσα σε Θεσσαλονίκη και Ξάνθη, τον κ. Θανάση από Καβάλα, τον Χριστόφορο και την Αρετή στην Ουρουγουάη, τον Αλέκο στο Κάιρο, τον κ. Γρήγορη από την Ξάνθη, την αδελφή μου τη Ρούλα που πάντοτε με εμψυχώνει, τον άντρα μου που έχει τα ταραΝΑΚΟΥνήματα αρχική σελίδα (σας βάζω ιδέες), όλη την καλή παρέα του Facebook που πλέον μπορεί να με βρίσκει μόνο εδώ γιατί διαγράψαμε τον λογαριασμό μας και -Δόξα τω Θεώ νιώθω καλύτερα χωρίς αυτό το κόλλημα που λέγεται φατσοβιβλίο-.
Χαιρετισμούς στέλνω στη Χρυστάλλα μας στη Φινλανδία που θα έρθει στην Κύπρο. Πολλά φιλιά στην Παυλίνα στο Βόλο, στην Ευγενία που ήρθε από Κόρινθο για λίγες μέρες. Στον Σπύρο στην Πάτμο και στην Ασημίνα στη Λέρο στέλνω χαιρετισμούς επίσης.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους συνεργάτες που αρθρογραφούν κατά καιρούς το Γρηγόρη Κωστάκη, την Σουζάνα Ριζγκάλα, τον Αλέξανδρο Γαβριηλίδη, τον Τάσο Μποζίδη.
Από όλους περισσότερο ευχαριστώ τον Χρήστο Κοτζαμπάση που ήταν ο πρώτος δημιουργός του blog και την Αμαλία Λαλαζήση που ήταν η δεύτερη και καθοριστική δημιουργός.
Και φυσικά ευχαριστώ πολύ και δεν ξεχνώ τη "νονά" της ονομασίας την ξαδέρφη μου Ρούλα Μπαλέστραβου.
Και σε όλες και σε όλους που με διαβάζετε και κοντεύουμε τις 80.000 προβολές σελίδας αισίως...
Καλή συνέχεια να έχουμε και οτιδήποτε θέλετε να δημοσιεύσετε, όπως η φίλη μου η Ειρήνη σήμερα είναι ευπρόσδεκτο. Δεξιά βλέπετε το email μου.



2 σχόλια:

  1. Χαιρετίσματα κι από εμένα από Θεσ/νίκη και σύντομα από Ξάνθη. Να τις μυριάσεις τις αναρτήσεις και, έστω και καθυστερημένα, χρόνια πάρα πολλά!

    Χάρης Χ. (ο 50ός follower!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Χάρη!!! Να σαι καλά. Γερός δυνατός και να σε δούμε από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή