Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Χρόνια Πολλά στη Μάνα!

Σήμερα γιορτή της μητέρας. Αν και κάθε μέρα είναι αφιερωμένη σ’ αυτό το αγαπημένο πρόσωπο, που μας φέρνει στη ζωή και είναι υπεύθυνο για αυτή μέχρι που ανοίγουμε τα φτερά μας και να πετάξουμε μόνοι μας. Σε όλο το διάβα του χρόνου όμως εξακολουθεί να ναι δίπλα μας. Άνθρωποι παντρεμένοι με παιδιά πεθαίνουν και έχουν στα χείλη τους τη λέξη: «Μάνα».
Σήμερα γιορτάζει το πιο πολύτιμο πλάσμα επί γης, για κάθε άνθρωπο δυνατό και αδύναμο. Γιορτάζει η μανούλα μου και η αδελφούλα μου. Γιορτάζω και εγώ που είχα την ευτυχία έστω και λίγο να έχω στα σπλάχνα μου μια ύπαρξη που χτύπησε για λίγο η καρδούλα του. Γιορτάζει η κάθε γυναίκα, ακόμη και αν δεν έχει παιδιά. Ακόμη και αν τα έχασε σε οποιαδήποτε ηλικία. Η Εκκλησία μας θεωρεί πως υπάρχει άνθρωπος από τη σύλληψη ακόμη και τον σέβεται ως πρόσωπο.
Εξάλλου, τα παιδιά του κόσμου είναι όλων μας. Γιατί η ζωή μας επηρεάζει το σύμπαν ολάκερο. Πώς είναι δυνατόν να μην αγγίζει όλες τις ψυχές; Γιορτάζει και ο άντρας που χάρη στη μάνα έχει τη ζωή του και της οφείλει πολλά.
Σήμερα γιορτάζει πάνω από όλες τις μητέρες, η Παναγία μας που είναι Μητέρα όλων μας. Βρίσκεται πάντα κοντά μας και Την έχουμε μεσίτρια στο Θεό. Με τις προσευχές Της μας προφυλάσσει από κινδύνους και δεινά και μας δίνει την αγάπη Της σαν ένα απαλό αεράκι στην καρδιά.

Μητέρα είναι το κάθε πρόσωπο σ’ αυτόν τον κόσμο που προσφέρει ανιδιοτελή αγάπη, θυσιάζεται, συγχωρεί, τρέφει με την παρουσία του τον καθένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου