Δευτέρα, 25 Αυγούστου 2014

Καταγγελία αναγνώστη για ταβέρνα στη Χαλκιδική

Προς αυτοπροστασία καταναλωτών

Σίγουρα κάποιοι που θα διαβάσουν το άρθρο θα είναι απ΄αυτούς που πιστεύουν ακράδαντα ότι «ΣΑΝ ΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ» αλλά η πεποίθηση αυτή επιδέχεται πολλαπλές ερμηνείες.
Ναι, σίγουρα δεν έχει σαν τη Χαλκιδική αν σκεφτεί κανείς τις όμορφες παραλίες και τις πολλές επιλογές που προσφέρονται στον επισκέπτη. Όμως σαν κι αυτό που βιώσαμε χθες βράδυ στο ταβερνάκι του κάμπινγκ της Καλλικράτειας….σίγουρα δεν έχει!!!
Χάρη στο όμορφο τοπίο δίπλα στη θάλασσα και την ωραία τοποθεσία διαλέξαμε το συγκεκριμένο μέρος (στο εν λόγω κάμπινγκ) να δειπνήσουμε, χωρίς να φανταζόμαστε τι μας επεφύλασσε η συνέχεια. Είχαμε αποφασίσει να επιλέξουμε θαλασσινά με όλα τα συνοδευτικά τους, όπως εξάλλου συνηθίζει κάθε κλασσική θεσσαλονικιώτικη παρέα. Αφού λοιπόν ήρθε η παραγγελία μας ξεκινήσαμε να δοκιμάζουμε τα πιάτα, παρόλο που η εικόνα τους και η εμφάνιση των εδεσμάτων που περιείχαν δεν ήταν κι ό,τι καλύτερο, αφού έδιναν την εντύπωση μπαγιάτικων και δύσοσμων φαγητών. Τα τηγανητά καλαμαράκια και πατάτες μύριζαν το πολυτηγανισμένο λάδι στο οποίο είχαν βουτήξει, οι ψητές σαρδέλες ήταν ακαθάριστες και αλλοιωμένες, τα μύδια είχαν γίνει σαγανάκι με το χώμα που διέθεταν και το χταπόδι φαινότανε διπλάσιο σε μέγεθος από το επαναλαμβανόμενο βράσιμο που υπέστη!!!
Για να μη χαλάσουμε τη μέχρι τότε ωραία μέρα που μας είχε προσφέρει η Χαλκιδική προσπαθήσαμε να βρούμε κάτι που να τρώγεται.. ψιλοτσιμπήσαμε και από ευγενή διακριτικότητα δεν διαμαρτυρηθήκαμε αμέσως. Όμως με το πέρασμα της ώρας άρχιζαν και οι στομαχικές διαταραχές. Πόνοι στο στομάχι, φούσκωμα και εφίδρωση ήταν κάποια από τα συμπτώματα που νιώθαμε ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ. Ζητήσαμε άρον – άρον το λογαριασμό (είχαμε χάσει κάθε διάθεση να το διακωμωδούμε περαιτέρω) και παραπονεθήκαμε αμέσως στο σερβιτόρο. Του είπαμε πως όλα ήταν χάλια και έχουμε θέμα με τα στομάχια μας, πως είχαμε απλώς δοκιμάσει αφού όπως κι ο ίδιος μπορούσε να διαπιστώσει τα πιάτα ήταν γεμάτα πάνω  στο τραπέζι… Η απάντηση του; «Όπως αγαπάτε» κι απλώς είπε πως όλα ήταν φρέσκα!!
Φταίμε εμείς που δεν φωνάξαμε τον υπευθυνο; Που δε δώσαμε επιπλέον έκταση; Που πληρώσαμε σχεδόν 60 ευρώ για κάτι που έμοιαζε σχεδόν με θαλασσινά; [ενδεικτικές τιμές: σαρδέλες 8, μύδια 7, μελιτζανοσαλάτα 4,5-που ακούστηκε-,  τυροσαλάτα4€, σαλάτες 6€-μια απλή ροκα-μαρούλι- ] Φτάσαμε σήμερα να λέμε πως «φτηνά τη γλιτώσαμε από το νοσοκομείο» μόνο με καταπραυντικά χαπάκια για το στομάχι.
Μήπως όμως πρέπει να προβληματιστούμε γι’ αυτό; Μήπως κάποιοι εύκολα αρπάζουν ευκαιρίες να εκμεταλλευτούν κάθε τουρίστα θέτοντας τον σε κίνδυνο; Μήπως οι έλεγχοι να είναι πιο συχνοί ώστε να προστατεύεται το κοινό από τέτοιους επιτήδειους; Μήπως;;;;














1 σχόλιο:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑΝΤΙΑ ΜΑΣ ΛΕΒΕΝΤΙΑ !!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ Η ΚΑΗ ΜΑΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΕΦΕΡΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ??? ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΚΑΘΑΡΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή