Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Όνειρα γλυκά κυρίως με ανοιχτά μάτια!

Σήμερα στο ραδιόφωνο άκουσα ένα ωραίο τραγούδι και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας, όπως έχω κάνει και άλλες φορές άλλωστε. Είχα αρκετά χρόνια να ακούσω τόσο αισιόδοξο τραγούδι. Μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια που μόνο ονειρευόμουν με κλειστά και κυρίως με ανοιχτά μάτια. Ναι είδα και εγώ εκείνο το κορίτσι που έκανε διαρκώς όνειρα και ήθελε πάντα το καλύτερο, το ωραιότερο, το πιο χαρούμενο.
Όσο μεγάλωνα έβλεπα την αδυσώπητη πραγματικότητα, αλλά και μια ζωή που ξεπέρασε τα όνειρα μου. Άλλωστε το τραγούδι που έγραψα για το χορό του γάμου μου είχε τον τίτλο: «Πώς ένα όνειρο βγαίνει αληθινό»… Γιατί η ζωή είναι ωραία όταν βλέπουμε το καλό να νικάει στο τέλος, όπως λέει και η Πόπη Τσαπανίδου.
Ο κόσμος αξίζει όταν τον βλέπουμε με τα μάτια ενός παιδιού που καλά κρύβουμε στην καρδιά μας και φοβόμαστε να το δείξουμε. Ή μάλλον καλύτερα το κρύψαμε τόσο καλά που δεν το βρίσκουμε ούτε εμείς οι ίδιοι.  Ας απολαύσουμε αυτό το όνειρο που είδε ο Απόστολος Βαλαρούτσος που έγραψε μουσική και στίχους και το ερμήνευσε. Προσωπικά μου έφτιαξε τη διάθεση και με έκανε να αισιοδοξήσω.
Ξέρετε είναι μερικά πράγματα στη ζωή που σου θυμίζουν έντονες στιγμές σου. Ένα άρωμα μια αγκαλιά, ένα τραγούδι την παιδική σου αθωότητα…
Η ζωή δεν έχει κανένα νόημα όταν την βλέπεις μίζερη, άσχημη, γκρινιάρα. Άλλωστε είναι τόσο δα μικρούλα, όπως τα όνειρα...

«Είδα ένα κόσμο όμορφο, γλυκό
είδα μακριά να φεύγει το κακό
είδα σου λέω κάτι που απ’ το νου μου
δεν θα το βγάλω
είδα μια πόλη ανθρώπινη, ζεστή
ανοίγει η πόρτα αυτή που ήταν κλειστή
είδα πολύ να νοιάζεται ο ένας για τον άλλο
κι είδα τους άστεγους να βρίσκουν
όλοι στέγη και τροφή
κι άγνωστη λέξη να είναι η καταστροφή.

Κι είδα ν’ ανθίζουνε λουλούδια
μέσα από τα μπετά
και μετά και μετά
μετά ξύπνησα.

Είδα την κάθε μέρα Κυριακή
είδα μια γκρεμισμένη φυλακή
είδα πολιτικούς να λένε όλη την αλήθεια
είδα τα λάθη μοιάζανε σωστά
είδα να παίρνουνε ξανά μπροστά
είδα να τρέχουν όλοι
όταν φωνάζει ένας βοήθεια
κι είδα τα μέρη που μεγάλωσα
πως ήταν παλιά
σαν οπτασία μια φιλόξενη αγκαλιά.

Κι είδα το σώμα μου ελαφρύ
πάνω από δάση να πετά
και μετά και μετά
μετά ξύπνησα.

Γιατί όνειρο ήταν μόνο
όνειρο
γιατί όνειρο να `ναι μόνο
όνειρο.

Είδα το τέλος πάλι σαν αρχή
είδα να μην λυπάμαι στην βροχή
είδα ειδήσεις κι ήτανε καλά όλα τα νέα
είδα τριγύρω φάτσες γελαστές
καρδιές στο όνειρο πιστές
είδα τον κόσμο μια τεράστια παρέα
κι είδα τον πόνο
να μην εχει σημασία πια καμιά
κι αγνωστες λέξεις να `ναι
το κέρδος κι η ζημιά.

Κι είδα τα ωραία στη ζωή
δεν τ’ αγοράζουν τα λεφτά
και μετά και μετά
μετά ξύπνησα
μετά ξύπνησα.

Κι είδα που γύρισες και συ
και πως βρεθήκαμε ξανά
και μετά και μετά...»


Όνειρα γλυκά κυρίως με ανοιχτά μάτια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου