Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Το debate της εικόνας λίγο πριν με πάρει ο ύπνος




Βαρετή η τηλεοπτική αναμέτρηση των πολιτικών αρχηγών ή ελληνιστί debate.
Πραγματικά μου έφερε νύστα και κοιμήθηκα.
Ποτέ δεν μου άρεσαν τα στημένα ματς.
Είδα ένα πετυχημένο σχόλιο που έλεγε πως «αυξήθηκαν οι αναποφάσιστοι μετά από αυτό».
Και όχι τίποτα άλλο, είδα πως το μεγαλύτερο μέρος των αναποφάσιστων είναι ηλικίας 35-45 γυναίκες άνεργες ή νοικοκυρές.
Βέβαια αν είσαι άνεργη γίνεσαι νοικοκυρά που είναι πολύ δύσκολο επάγγελμα ή μάλλον καλύτερα πάντα είσαι νοικοκυρά αν είσαι γυναίκα.
Όπως έγραψε πολλές φορές στο twitter ο Ν. Χατζηνικολάου δεν είπαν τίποτα για το πως θα δημιουργηθεί μια νέα θέση εργασίας.
Πώς μετά να αποφασίσει η άνεργη που ασχολείται αποκλειστικά με το νοικοκυριό;
Και οι δημοσκόποι θέλουν ένα μεροκαματάκι και αυτοί. Τι να γίνουν; Κλέφτες;
Με τις ανακρίβειες και τα ποσοστά που απέχουν από την πραγματικότητα τα τελευταία χρόνια, έχασαν κάθε αξιοπιστία.
Τελικά τι μπορεί να συγκινήσει τον Έλληνα;
Μόνο οι προεκλογικές διαφημίσεις έδωσαν ένα διαφορετικό τόνο, αλλά δεν εκλέγουμε ηθοποιούς αλλά πολιτικούς.
Εμένα από όλα τα σποτ πάντως με συγκίνησε του Καμμένου με τις ένοπλες δυνάμεις. Μου τόνωσε το εθνικό φρόνημα και με έκανε να αισθανθώ περήφανη.
«Οι ελληνικές σημαίες υποστέλλονται μόνο όταν φθαρούν. Όσο είμαστε ζωντανοί οι ελληνικές σημαίες θα είναι ψηλά». Αυτά τα λόγια του διοικητή του Καστελόριζου μίλησαν στην καρδιά μου.
Δεν πάτε να με πείτε και εθνικίστρια εγώ ξέρω ότι με αυτό το βίντεο έριξα δάκρυ κορόμηλο αφού με είδε ο άντρας μου και νόμιζε πως κάτι έπαθα.
Όπου έχει κανείς ευαίσθητη φλέβα.
Εγώ πάντως δεν ήξερα ότι την είχα στο σημείο αυτό.
Έτυχε; Ποιος ξέρει;
Θα δείξει στη συνέχεια.
Πάντως όπου άκουγα στρατό είχα μια αποστροφή, λόγω των τύπων, πειθαρχίας, καψονιών και στολών.
Αλλά να που εξεπλάγην και εγώ η ίδια με τον εαυτό μου.
Κατά τα άλλα, να πω με λίγα σχόλια πως είδα τους πολιτικούς αρχηγούς και τους δημοσιογράφους στο ντιμπειτ.
Ο Αλ. Τσίπρας δεν είχε την συνηθισμένη του λάμψη. Δεν του έβαλαν το make up που είχε σε άλλες εκπομπές και σαφώς διαφορετικό φωτισμό.
Και εκείνη η ατάκα του προς την Τρέμη περί μύγας και μυγιάσματος στην ερώτηση περί αδειών των τηλεοπτικών καναλιών μου θύμισε Ζωή Κωνσταντοπούλου όταν είπε στην Κοσιώνη ότι αν δεν την αφήσει να πει για τη Γερμανία θα πει για το Σκάι.
Έμειναν ακόμη στο σχολείο Αλέξης και Ζωή. Αυτά τα λέγαμε μόνο εκεί.
Κατά τα άλλα ο Μεϊμαράκης. Είναι το σύμβολο του κουτσαβακισμού. Δεν θα με παραξένευε να έβλεπα το μυτερό σκαρπίνι του κομμένο μπροστά.
Έτσι τα έκαναν τα κουτσαβάκια.
Πολλά κιλά μαγκιά ναούμε ο κύριος.
Δεν αντέχω να τη βλέπω άλλο στο γυαλί. Γίνεται η τρίχα μου κάγκελο.
Τον Λαφαζάνη μόνο που τον βλέπω νευριάζω. Δεν μπορώ να βλέπω εκείνο το μούσι.
Ή να το κόψει τελείως ή να το περιποιηθεί καλύτερα.
Κατά τα άλλα δεν μπορώ να τον παρακολουθήσω.
Ο Κουτσούμπας σταθερή αξία. Λέει τα ίδια συνεχώς.
Ο Σταύρος Θεοδωράκης καθόλου πρωταγωνιστής. Καλύτερα ας αφήσει το ποτάμι και να λέει πάλι: «Καλησπέρα, καλησπέρα» στην εκπομπή του.
Ο Πάνος Καμμένος να κάνει επειγόντως δίαιτα. Τον έβλεπα να ιδρώνει και στεναχωριόμουν. Όχι τίποτα άλλο έχει πέντε παιδιά και τον μικρό Αλέξη με σπασμένο αριστερό χέρι. Και πρέπει να του μάθει να γράφει με το δεξί.
Τέλος η Φώφη. Μου άρεσε το smokey eyes and nude lips (μαύρα μάτια, άχρωμα χείλη) μακιγιάζ που έκανε. Δεν το έχει καθόλου με το λόγο και τη ρητορεία.
Είναι στημένη και δεν της βγαίνει τίποτα φυσικό. Ας κάνει προσπάθεια να αφεθεί λίγο, μπας και φανεί κάπως το λέγειν της. Όποιο και να ναι.
 Στους δημοσιογράφους τώρα.
Ο Πάνος Χαρίτος από πολεμικός ανταποκριτής στη Μέση Ανατολή, με κουστουμάκι συντονιστής σε debate.
«Έχω περάσει και χειρότερα» που θα έλεγε και ο Μαζώ.
Η Όλγα Τρέμη με τις τρέσες έλεος!
Ποιος σας είπε ότι το μαλλί αυτό σας κολακεύει; Με συγχωρείτε αλλά δεν αρμόζουν στην ηλικία σας.
Βέβαια έχετε άψογο σώμα, αλλά τη φρεσκαδούρα της νιότης την αποχαιρετήσατε.
Το σακάκι με τα γεωμετρικά σχέδια ζάλιζε. Τόσα χρόνια τηλεόραση δεν το μάθατε;
Η Μαρία Χούκλη μου θύμισε Βουγιουκλάκη στο βάψιμο των ματιών. Έντονη μαύρη γραμμή σε όλο το μάτι. Και μου φάνηκε ότι τσίμπησε κάποια κιλάκια το καλοκαίρι.
Ο Αντώνης Σρόιτερ Τζων Τζων. Η Μπάρμπι έλειπε από δίπλα του.
Η Μάρα Ζαχαρέα είχε ένα φουστάνι που μου θύμισε ένα δικό μου. Γι’ αυτό και μόνο την ξεχώρισα.
Η Σία Κοσιώνη έχει χρώμα μαλλιών όπως είχαν οι κούκλες μου και πάντοτε ήθελα να έχω και εγώ. Κάποια στιγμή θέλω να το αποκτήσω. Κατά τα άλλα τα μαλλιά της στο κάτω μέρος ήταν: «Έβαλα λίγο ζελέ τελευταία στιγμή».
Το δημοσιογράφο από το «Ε» Γιομπαζολιά δεν τον ήξερα αλλά από ότι είδα στο βιογραφικό του έχει ιστορία στο επάγγελμα και στο ΠΑΣΟΚ.
Τι να πω; Νεκρανάσταση που έγραψε και ένας δικός μου άνθρωπος σαν τιτίβισμα.
Είδατε που σχολίασα την εικόνα τους; Για τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις τι να μου κάνει εντύπωση;
Αφού πήγαν καλά διαβασμένοι όλοι.
Σκοπός ήταν να πάνε με άγνωστα χαρτιά.
Εκεί σε θέλω κάβουρα. Να περπατάς στα κάρβουνα.
Αν έχω διάθεση θα γράψω για αναμέτρηση Τσίπρα και Μεϊμαράκη την ερχόμενη Δευτέρα.
Τυχαίο άραγε που θα τη δούμε ανήμερα του Σταυρού που σύμφωνα με την Εκκλησία μας είναι σαν τη Μεγάλη Παρασκευή και έχουμε αυστηρή νηστεία;
«Τι Σταυρό κουβαλάω με ρωτάνε οι φίλοι» που θα έλεγε και το καλό παιδί Γιάννης Πλούταρχος.  
Ή «σταυρώστε τους σταυρώστε τους» που θα έλεγε η Έφη Σαρρή.
Ας έρθει κάποτε και η Ανάσταση βρε αδελφέ. Για αυτόν τον λαό τον ελληνικό που αγωνίζεται με όλες του τις δυνάμεις και ελπίζει στο ανέλπιστο.
Υ.Γ. Είδα ότι στην Ερμού στην Αθήνα την ώρα του debate είχε στηθεί Ικαριώτικο γλέντρι. Εμ γι' αυτό ζούνε τόσα πολλά χρόνια οι Ικαριώτες. Εμπρός ας σηκωθούμε όλοι! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου