Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

ταραΝΑΚΟΥνήματα για τα ωραία μας


Τελικά ω ναι! Ανεβάζω στήλη και Σάββατο!
Όταν δεν δουλεύεις, ανακαλύπτεις χαμένη ενέργεια που είχες.
Πάντως δεν αντέχω άλλα λυπημένα βλέμματα όταν λέω ότι απολύθηκα.
Βέβαια όταν τους λέω: «Όλη η Ελλάδα είναι έτσι» αλλάζει η μουσούδα.
Εμ σας παρακαλώ…
Μόνο εγώ είμαι η άνεργη σε αυτή τη χώρα;
Και στο κάτω κάτω όταν κλείνει ένα παράθυρο ανοίγει μια πόρτα.
Είμαι από την φύση μου αισιόδοξη.
Αφήστε που τώρα έχουμε χαρές…

Παντρεύομαι…
Πάντως στάνταρ ερώτηση πριν παντρευτείς:
«Πώς πάνε οι ετοιμασίες του γάμου;»
Και όταν λέμε τις τελειώσαμε, μένουν όλοι παγωτό.
Κάποια στιγμή ανησύχησα.
Είπα: «Δε γίνεται, κάτι κάνουμε λάθος».
Ευτυχώς με καθησύχασε ο καλός μου.
«Απλώς εμείς δεν το ψάχνουμε πολύ».
Για τις τιμές δεν το συζητάμε.
Όταν ακούνε ότι παντρεύεσαι νομίζουν ότι είσαι ο Ωνάσης και τρέχουν τα φράγκα από τα μπατζάκια σου.
Οι τιμές είναι ακόμη με διάθεση προ κρίσης.
Εύχομαι Παναγία μου όλα να πάνε καλά!
Στην όλη διαδικασία της προετοιμασίας πάντως χάρηκα το ότι έμαθα να χορεύω ποντιακά τραγούδια από την φίλη μου την Ειρήνη και μια έκπληξη που ετοιμάζω.
Κάνω σαν μικρό παιδί…
Κατά τα άλλα εύχομαι σε όλες τις ελεύθερες και στα δικά σας και οι ώρες οι καλές.
Είναι σημαντικό να βρίσκεις έναν άνθρωπο που λες ότι «μπορώ να του εμπιστευτώ τη ζωή μου στα χέρια του».
Σήμερα είδατε όμως θέμα που επέλεξα;
Χαρούμενο.
Η ζωή είναι όμορφη και οφείλουμε να κοιτάζουμε τα καλά της.
Σίγουρα πάντοτε υπάρχουν δυσκολίες αλλά γι αυτές ακριβώς εκτιμούμε τις ευκολίες της.
Όταν κολυμπάς στα βαθειά και ακόμη χειρότερα όταν φτάνεις πάτο, ξέρεις να χαίρεσαι όταν αράζεις στην στεριά και χαλαρώνεις.
Σας χαιρετώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου