Τρίτη 1 Μαΐου 2012

ταραΝΑΚΟΥνήματα ενόψει εκλογών της 6ης Μάη...


Καλή Πρωτομαγιά και Καλό Μήνα.
Δύο χρόνια μετά μνημονίου.
Την Κυριακή 6 του μηνός έχουμε εκλογές.
Να πω ότι δεν φοβάμαι για την επόμενη μέρα θα πω ψέματα.
Αυτές οι εκλογές είναι κρίσιμες για την ιστορία της χώρας μας και του κόσμου.
Αυτό διαισθάνομαι.
Η διαίσθηση μπορεί να είναι και ψευδαίσθηση.
Ο φόβος με κινητοποιεί στο να επιδιώκω τη σωτηρία μου.
Ζητώ συνεχώς το έλεος του Θεού και Τον δοξάζω.
Ας το κάνουμε όλοι αδέλφια μου.
Δεν έχω την δυνατή πίστη αλλά έχω την ελπίδα.
Πριν πάμε να ψηφίσουμε όλοι ας πούμε μια προσευχή.
Όποια θέλετε, όποια αγαπάτε, όποια ξέρετε.
Όπως είχε πει και ο π. Γεώργιος Μεταλληνός ευρισκόμενος πέρυσι στην Ξάνθη:
«Δεν φερθήκαμε ούτε ως Έλληνες ούτε ως χριστιανοί ορθόδοξοι».
Ήρθε η ευκαιρία μας να το κάνουμε.
Τον εγκαταλείψαμε τον Θεό μας και περιμένει μέχρι και το τελευταίο λεπτό να μας σώσει.
Και ναι βρε αδελφέ μου και αδελφή μου (και μη τα παίρνεις αν σε λέω έτσι αλλά είμαστε άνθρωποι) η μοναδική μας ελπίδα είναι ο Θεός.
Έμαθα ότι ένας ιερέας πίσω από ένα ψηφοδέλτιο γράφει «Κύριε ελέησον» ώστε αυτός που διαβάζει τα ψηφοδέλτια να πει και αυτήν την προσευχή.
Εγώ λέω να προσθέσω και το «Κύριε Δόξα Σοι».
Γιατί πήγε αρκετά αυτή η κατακρύλα στην Ελλάδα μας.
Όπως αφουγκράζουμαι τα πράγματα οι ξένες δυνάμεις από το να τους χαλάσουμε τη σούπα περί ευρώ και Ε.Ε. (κουραφέξαλα πλέον) θα προτιμούσαν να είχαμε χάος.
Εκτός αν συμφέρει στο παιχνίδι τους να μας βοηθήσουν.
Αν δεν τους βγαίνουν τα χαρτιά θα μας αφήσουν είτε να αλληλοφαγωθούμε είτε να φαγωνόμαστε με τους λαθρομετανάστες που θα τους πετάξουν ως σκουπίδια οι επιτήδειοι βουλευτές από το κέντρο στην περιφέρεια γιατί έτσι θα συγκεντρώσουν περισσότερα κουκιά.
Με τούτε και με τα άλλα φιλήσυχοι Έλληνες εμπιστεύονται κόμματα που είναι υπέρ της βίας για να αντιμετωπίσουν το ξένο.
Η κάλπη είναι έγκυος που είχε πει και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής αλλά σε αυτές τις εκλογές θα της φέρουν άλλο παιδί.
Κανείς δεν έχω ακούσει να λέει ότι θα έχουμε καθαρές εκλογές.
Γι’ αυτό σας λέω προσευχή.
Να ειρηνεύσουμε μέσα μας για να έχουμε ειρήνη μεταξύ μας και με το Θεό Πατέρα μας.
Φοβάμαι Κύριε και Θεέ μου για την ημέρα που ξημερώνει, την 7η Μαίου αλλά σου ζητάω να φυλάξεις την πατρίδα μου, όσους ζούνε σε αυτή και να μας προστατεύσεις από τον οποιονδήποτε που θέλει να μην υπάρχουμε.
Λυπήσου μας Θεέ μου και φώτισε μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου