Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι...



Αυτή η παραπάνω φράση που βλέπετε με έκανε να γελάσω και να σκεφτώ κατά δεύτερον πως Δόξα τω Θεώ παρόλα τα 34 μου χρόνια αυτά που έκανα ήταν για μένα παραμύθι γιατί ασχολήθηκα με ότι αγαπώ. Με την τηλεόραση και το θέατρο. Έκανα τις προσπάθειες μου, τις δοκιμές μου, είχα τις επιτυχίες μου και έκανα και άλλα τόσα όμορφα που δεν τα ονειρεύτηκα. Από 18 χρόνων έως και 32. Τα καλύτερα χρόνια της νιότης.
Δύο χρόνια τώρα είμαι άνεργη με τα λόγια της αγοράς, αλλά ενεργή στην κοινωνία μας. Ναι και όποιος διαβάζει το βιογραφικό μου μπορεί να γράψει όποιο παραμύθι θέλει και να το διηγηθεί. Γιατί με καμάρι λέω πως ο Θεός με ευλόγησε να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα και άλλα πόσα που δεν τα είχα σκεφτεί. Γιατί η ζωή ξεπερνάει το κάθε σενάριο…
Όλα αυτά τα χρόνια χτυπούσα πόρτες και μου άνοιγαν διάπλατα γιατί ο Θεός το επέτρεπε. Τώρα δεν μου τις έχει κλειστές. Μου έχει άλλες ανοιχτές και κάποιες τις κρατάει κλειστές, για το δικό μου καλό. Γιατί πολύ απλά όσο μεγαλώνουμε τόσο θέλει να μαθαίνουμε. Αυτό το «ψήσιμο» που γίνεται με την ανεργία είναι μέσα στο παραμύθι του βιογραφικού. Αν δεν υπήρχαν οι δράκοι δε θα είχε ενδιαφέρον κανένα παραμύθι.
Έτσι από τα παραμύθια περνάμε στην παραμυθία. Μια υπέροχη λέξη που τη λατρεύω και σημαίνει παρηγοριά. Το βιογραφικό μου διαθέτει και από αυτό. Γιατί είναι σημαντικό να ανασταινόμαστε από τις στάχτες μας προσφέροντας στο συνάνθρωπο. Αυτή είναι μια πρώτη παρηγορία σε εμάς που εξαπλώνεται στους άλλους.
Άλλωστε καθένας μας μπορεί να γράψει τη δική του ιστορία. Σκοπός είναι να έχει καθαρή συνείδηση, να κάνει την αυτοκριτική του, να μετανιώνει για ότι λάθος έκανε για να διορθώνεται.

Πάντως στο δικό μου παραμύθι το μήνυμα θα ήταν πως αυτή η κοπέλα δεν το έβαζε κάτω, σε ότι και αν γινόταν και πάντοτε είχε μια ελπίδα μέσα της γιατί ήξερε πως ο Θεός την προστατεύει και δεν την αφήνει και θα άρχιζε έτσι:
"Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα κορίτσι που ονειρευόταν διαρκώς και ήθελε να κάνει τους ανθρώπους να γελάνε..." 

Συγγνώμη που περιαυτολογώ. Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου