Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Το Ναύπλιο που λατρέψαμε

Το καλοκαίρι είναι εδώ αν και ακόμη δεν έφτασαν για τα καλά οι πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Αυτοί οι τρεις μήνες της αγαπημένης εποχής πολλών ανθρώπων-αν όχι της πλειοψηφίας- είναι αφιερωμένοι στις διακοπές σε όμορφα μέρη δίπλα στη θάλασσα. Επειδή όμως θεωρώ ότι και με το μυαλό μας κάνουμε όμορφα ταξίδια αναπολώντας στιγμές που ζήσαμε είπα να αναρτήσω φωτογραφίες από το αγαπημένο Ναύπλιο.
Είχαμε πάει εκεί το Νοέμβριο του 2014 με αφορμή την ορκωμοσία μου στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Μας ξενάγησε η αδελφική μου φίλη Ευγενία. Ήμουν με τον σύζυγο και τη μητέρα μου και ομολογουμένως το Ναύπλιο μπήκε κατευθείαν στην καρδιά μου. Με την Ξάνθη την πόλη μου είναι οι αγαπημένες μου πλέον…
Η πρώτη σχολή Ευελπίδων που έγινε Πολεμικό Μουσείο  

Η δολοφονία του Ιωάννη Καποδίστρια                                                                                                                      
Το Κάστρο του Παλαμηδιού με τα 999 σκαλοπάτια το βράδυ φωτισμένο



Η πλατεία Συντάγματος είναι Ιταλικής αισθητικής.      

Δημόσια βιβλιοθήκη ο Παλαμήδης

Έξω από την εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα. Εδώ δολοφονήθηκε ο πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδας Ιωάννης Καποδίστριας
Και όμως είναι καφετέρια!
Στον τόπο αυτό μαρτύρησε ο Άγιος Αναστάσιος ο Ναυπλιεύς το 1655





 
Χαρακτηριστική φωτογραφία του Ναυπλίου. Το φρούριο Μπούρτζι
          


Μου άρεσε πολύ το τέμπλο της εκκλησίας που είναι αφιερωμένη στο Γενέσιον της Θεοτόκου, στον Άγιο Δημήτρο και στον Άγιο Αναστάσιο του Ναυπλίου. Εκεί είχε λείψανα του Αγίου Αρσενίου Καππαδόκη και ένα σκουφάκι και μια ζώνη που μπορούσε να φορέσει ο προσκυνητής                                                                                                            .   
Άνετα θα μπορούσε να ήταν και ένας πίνακας ζωγραφικής. Λόγω τοπίου και όχι λήψης!                                                                                                                                                                                                                                                                      







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου